Eşti cel mai obosit


Am dat de un fraier, arvunilă sau cam aşa ceva. Îl găsisem pe un blog al unui amic, cu un comentariu licenţios şi mi-am zis să văd ce e de capul lui. Are blog, dar ţi-e groază de aberaţiile de acolo aşa că nu dau nici un link. Genul căruia i-au murit lăudătorii sau şi-au dat demisia în bloc că nu aveau obiect de activitate.
Văzând că are şi comentarii la maimuţărelile lui patetice, găsesc că-i spusese unu’ că e „cel mai genial”. (Se observă cretinismul de a trece la superlativ un cuvânt ce nu suportă termen de comparaţie.) Şi, uimit că există cineva care să-i aprecieze tâmpeniile, i-am lăsat şi eu un comentariu, ceva de genul „atâta poţi?” Azi mi-am zis să văd ce s-a întâmplat şi găsesc aceeaşi propoziţie: „eşti cel mai genial”, ca spusă de mine. Fraierul editează comentariile să-l laude în superlative de genialitate. Ptiu, dă-te naibii de puchinos! Probabil că prietenele tale sunt cel mult stânga şi dreapta, sigur au nume şi te „laudă” permanent. Rămâi cu ele… „cel mai genialule”.

  1. #1 by lamya777 on 16 Martie 2011 - 17:13

    ar trebui sa ii dai linkul numai asa, ca sa avem si noi de ce rade 🙂

    • #2 by blackmetal on 16 Martie 2011 - 22:59

      Mda, ar însemna însă să-i fac ăluia trafic şi, probabil, să vă modifice şi vouă eventualele comentarii.

